Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2013

Εξόρμηση για SOTA στην Αργολίδα ΚΥΡΙΑΚΗ 10/11/2013 SUMMITS ON THE AIR - SOTA

ΔΙΔΥΜΑ 1121m. SV/PL-062
Όταν συναντώ τους φίλους μου, με πειράζουν λέγοντας: Ρε φίλε κατέβα και καμία βόλτα προς Αργολίδα.
Τώρα που χειμώνιασε είπαμε να πάμε στα Δίδυμα το γνωστό βουνό με το κέντρο αναμεταδοτών στην μια από τις δυο κορυφές του, αλλά επίσης γνωστό για τα πεδία αναρρίχησης.

ΔΙΔΥΜΑ
Το Όρος Δίδυμα SV/PL-062 έχουν πανέμορφη και στρατηγική θέα με υψόμετρο 1121m.
Η πορεία μας γνώστη, μιας και το έχουμε επισκεφτεί αρκετές φορές στο παρελθόν.
Περάσαμε από το Ναύπλιο, συνεχίσαμε για Λυγουριό και ύστερα πορεία προς Κρανίδι. Το Όρος Δίδυμα φαίνεται από μακριά, πλησιάζοντας στρίβουμε αριστερά προς τους αναμεταδότες. Η άσφαλτος έχει στενέψει αρκετά, ισα- ισα που περνά ένα αυτοκίνητο, σε μερικά σημεία θέλει ιδιαίτερη προσοχή. Σταματήσαμε στο σημείο που είχαμε εντοπίσει ως κατάλληλο για την έναρξη της πεζοπορίας.
Εκμεταλλευτήκαμε τις γιδόστρατες για μια εύκολη και ανηφορική ανάβαση που διήρκεσε 30 min. Θαυμάσαμε την θέα ιδιαίτερα προς Μέθανα και Αίγινα, Ερμιονίδα και Πόρτο Χέλι. Συνεχίσαμε με το Πρόγραμμα SUMMITS ON THE AIR - SOTA.
Για κεραία στήσαμε την Inverted V και έγιναν 43 QSO στους 14 ΜΗz. Ένα snack, λίγες φωτογραφίες και κατηφορίσαμε από την ίδια διαδρομή. Δεν τελειώσαμε εκεί, μπήκαμε στο αυτοκίνητο φτάσαμε στην κεντρική διασταύρωση, περάσαμε απέναντι στο βουνό με τις ανεμογεννήτριες.

SV/PL-061 ΖΥΓΟΣ 789 m.
Ονομάζεται Ζυγός SV/PL-061 με υψόμετρο 789 μέτρα. Μιλάμε για αιολικό πάρκο πλέον, λίγο περπάτημα πάνω στα Βράχια και είμαστε στην κορυφή.

SV3GLI/P ON SV/PL - 061 ΖΥΓΟΣ 789m.
Ξεκινώ και πάλι επαφές για το SOTA πρώτα στα βραχέα και αργότερα στα VHF. Στα 2 μέτρα ακούστηκαν οι φίλοι από την Κατερίνη Γιώργος SV1/SV2CNE/M και ο Αδάμος SV1/SV2KGA/M που είχαν κατεβεί για τις επικοινωνίες στον Κλασικό Μαραθώνιο Αθήνας. Επίσης ακούστηκε ο Μιχάλης SV1QED από την Αθήνα.

QSO ME ΑΘΗΝΑ ΜΕ TO TYT TH-F5
Φύγαμε από τον Ζυγό SV/PL-061 επιστρέφοντας περάσαμε από το χωριό Αδάμι. Ακριβώς πάνω στον λόφο βρίσκεται το εκκλησάκι του Προφήτη Ηλία. Η κορυφή του συμπεριλαμβάνετε στο πρόγραμμα SOTA. Τέτοιες ευκαιρίες δεν τις χάνεις με τίποτε. Ανάβαση ακριβώς πάνω από το χωριό Αδάμι. Έγιναν κλήσεις στα VHF και ακούστηκαν δυνατά και καθαρά από την Αθήνα ο Μηνάς SV1ELI και ο Δημήτρης SV1CDM, Ο Γιάννης SV1NZR και ο Δημήτρης SV1GAX. Αυτό που μου έκανε εντύπωση ότι επικοινώνησα με το φορητό TYT TH-F5 με την standard κεραία, με άκουσαν όλοι τους έχοντας καλύψει σε ευθεία γραμμή τα 70 χλμ περίπου με χαμηλό υψόμετρο 686 μέτρα.

ΓΙΑΝΝΗΣ
Από τον Προφήτη Ηλία SV/PL- 066 φαίνεται το Λυγουριό, ο αρχαίος χώρος της Επιδαύρου και το Αρχαίο Θέατρο μιας και είναι σχεδόν δίπλα από αυτόν.

ΑΡΧΑΙΑ ΕΠΙΔΑΥΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡ.ΗΛΙΑ - ΑΔΑΜΙ
Γυρίζοντας από κορυφή σε κορυφή μας πήρε το απόγευμα, κατευθυνθήκαμε προς το Ναύπλιο για απογευματινό καφεδάκι και επιστρέψαμε το βράδυ στην Τρίπολη.