Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2012

ΟΡΟΣ ΜΑΙΝΑΛΟ ΑΙΝΤΙΝΗΣ SV/PL - 126, ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ SV/PL -119. ΚΥΡΙΑΚΗ 02/09/2012 ,

SV3GLI  - SV3IEG  ΑΪΝΤΙΝΗΣ 1849 m. SV/PL -126
Μετά από μια σύντομη χρονική ανάπαυλα των διακοπών του καλοκαιριού να χαρούμε και την θάλασσα, επιστρέψαμε πάλι στα βουνά για ορειβασία και SOTA.

Ξεκινήσαμε από τον Αϊντίνη 1849 μέτρα SV/PL -126, μαζί μας και ο καλός φίλος Ντίνος SV3IEG που ερχόταν για πρώτη φορά στο βουνό αυτό.

ΚΩΣΤΑΣ - ΓΙΑΝΝΗΣ
Το πρωί της Κυριακής στις 08:30 συναντηθήκαμε στην διασταύρωση για το Ροεινό έχοντας ήδη αρχισει την συνομιλία μεταξύ μας με τους ασυρμάτους, ανεβήκαμε προς το χωριό μαζί οπού και παρκάραμε στην πλατεία του χωριού.

ΛΙΓΑ ΜΕΤΡΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΟΡΦΗ ΑΪΝΤΙΝΗΣ SV3IEG - SV3GLI
Ακολουθωντας το σηματοδοτημένο μονοπάτι από τον ΕΟΣ Τρίπολης φτάσαμε στην κορυφή σε 2 ώρες και 10 λεπτά . Ο Γιάννης έκανε μια σύντομη ενημέρωση στον Ντίνο για τις κορυφές που βρίσκονται γύρω μας.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΡΦΗ ΑΪΝΤΙΝΗΣ

SV3IEG - DINOS SV/PL - 126 ΑΪΝΤΙΝΗΣ 1849m.

Στήσαμε τις κεραίες μας για τις επαφές SOTA, εγώ με την YAGI των 3 στοιχείων έκανα επαφές στα 2 Μέτρα με διαμόρφωση FM , πρώτος ακούστηκε ο Κανάρης SV1GZH με τον οποίο αργότερα κάναμε επαφή και έως mobile με παρά πολύ καλό σήμα από την περιοχή της Αθήνας. Αμέσως μετά με την Ε.Ε.Ρ SZ1SV και Operator τον Παναγιώτη SV1IZF, ο φίλος ο Γιώργος SV1JCO ήταν ο επόμενος , Ο Δημήτρης SV1GCB/m , ο Σταύρος SV0FM από την Κεφαλονιά , ο Αργύρης SV3/SV1FZS από την περιοχή της Σπάρτης και ο Διονύσης SV3NZD από την Ζαχάρω Ηλείας,

O Γενναίος Ντίνος SV3IEG έκανε επαφές στα 20 μέτρα με διαμόρφωση SSB και κεραία FISHING POLE ANTENNA ( ο DINOS είναι πολύ καλός χειρίστης στα SSB και αγαπητός στο χώρο του SOTA , όταν είναι στον αέρα γίνεται πραγματικά χαμός !)

SV3IEG/P
 Αμέσως μετά γυρίσαμε μαζί την κατευθυνόμενη YAGI 3 ELEMENTS 7.1 db σε οριζόντια πόλωση και ο Ντίνος έκανε επαφές για το fielday στους 144.300 USB.

Ένα μικρό κολατσιό αφού είχαμε μαζέψει τον εξοπλισμό μας, μερικές φωτογραφίες και επιστροφή από τα ίδια για το χωριό αργά το μεσημέρι στις 3 και κάτι.

Ο χρόνος μας έπαιρνε και για δεύτερη κορυφή , πρώτου όμως πάμε, επισκεφτήκαμε στο Ροεινο την βρύση του χωριού στην εκκλησία του Αϊ Γιώργη για να δροσιστούμε και να γεμίσουμε νερό τα παγούρια μας.

O DINOS ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΚΟΡΦΗ.
Πήραμε τον δρόμο για την Αλωνισταινα και αφού περάσαμε το χωριό στα μισά περίπου της διαδρομής προς την Βυτίνα στρίψαμε για την Κοκκινόβρυση με προορισμό την κορυφή Προφήτης Ηλίας με υψόμετρο 1547 μέτρα SV/PL - 119. Μια μικρή χωμάτινη διαδρομή μέσα στα έλατα και φτάσαμε στην Κοκκινόβρυση. Εκεί αφήσαμε το αυτοκίνητα και ανηφορίσαμε μέσα στα ελατοδασος με οδηγό το GPS φτάσαμε στην κορυφή προφήτης Ηλίας.

Παρόλο τον αέρα που είχε, στήσαμε τις κεραίες για βραχέα και τα VHF. Δυστυχώς στα 2 Μέτρα δεν υπήρχε κανείς, ούτε με FM διαμόρφωση αλλά ούτε στα SSB. Έγιναν επαφές μόνο στα 20 μέτρα.

ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ 1547m. SV/PL - 119
SV3IEG/P ΣΤΗΝ ΚΟΡΦΗ ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ
SV3GLI  - SV3IEG ΣΤΗΝ SV/PL -119
Κατεβήκαμε γρήγορα έως την Κοκκινόβρυση μιας και ο φίλος μας ο Ντίνος είχε και μακρύ δρόμο και σε λίγο θα βράδιαζε.

Ανανεώσαμε το ραντεβού μας για άλλο προορισμό σύντομα με τον Ντίνο που ήταν καλή παρέα στο βουνό και με την ευχάριστη διάθεση πήραμε το δρόμο του γυρισμού.

Πάνω απ όλα είναι η καλή παρέα όλα τα αλλά έρχονται μετά.